onsdag 8 juli 2009

Quatra feira (Onsdag)



I kväll skall jag gå på bio med min son, har lovat att vi skulle gå och se transformer 2.
Shooping Leblon ett av Rios större köpcenter har en filmstad på fjärde våningen. Både jag och Tim är cinemaster och kan aldrig få nog av nya filmer, konstigt hur sånt kan gå i arv, jag har ju inte alls påverkat han!

På arbetsfronten intet nytt, flyger till Sao Paulo på måndag morgon för femtionde gången sen vi kom hit och kommer hem på tisdag kväll. Fortfarande en hel del förberedelser för den nya monteringslinjen och det kommer förmodlingen att pågå några veckor framåt.

Nu är det tre veckor kvar till min första semester på väldigt länge. Gunilla har tjatat att vi skulle åka till Amazonas och jag har fallit till föga för hennes argument. Sanningen är väl att det skall bli skönt med lite semester. Att fiska piranha och bada med rosa floddelfiner låter ganska kul ändå. Skall ta med laptoppen och försöka hitta en hängmatta att slappa i samt skriva lite på min story.

1 kommentar:

  1. Vänta lite Tony.. Bada med Pirayor låter skitbra. ÅssÅ.. Rosa FLODDELFINER... Jag har sagt till dig att du skall lägga av att röka sånt skräp :)

    SvaraRadera