måndag 22 juni 2009

Datorkrasch


Måndagen började inte så bra, min dator kraschade. Givetvis behöver jag den extra mycket idag då jag åker till USA i morgon och måste förbereda en hel del. Men efter en del telefonsamtal med olika datorsuportrar löste jag problemet. Min laptop var full av damm, såg ut som insidan av en dammsugarpåse. Jag fick dela laptoppen, 28 små skruvar var jag tvungen plocka loss, givetvis var dom inte lika långa, så jag var tvungen att märka dem inbördes.

Helgen som varit har varit toppen även om den varit utan familjen. Jag har i princip spenderat all tid på stranden med några bra böcker. Även om det är mitt i vinter så har temperaturen legat över 30 grader med sol och inga moln. Temperatureni vattnet var inte lika kul då humboltströmmen passerar utanför oss med vatten ifrån antarktis. det var bara 19 grader så det blev inte några långa bad. Bilden visar vår strand Leblon med berget två bröder i bakgrunden (dois irmaus).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar